aleyflx ay bende ayynı sizin gibiii, 11 haftada gittim doktor 10 gün sonra gel söylicem dedi sonra o doktor ayrılmış başka doktora gösterdik o da 12 hafta erken bişey diyemem kı gibi ama erkeğe de benziyor dedi bacak arasında bariz bi çıkıntı vardı. Bizde dedik kesin erkek. Dün 16 haftalıkken gittim dedim artık net söylerler heralde dünde doktor erkek dedi ama yine de teyit etmemiz gerekiyor bi ay sonra gel dedi yani cidden 20 haftayı cinsiyet için bekliceğimi aslaaa düşünmezdimmm. Birde herkes çıkıntıyı görmesine rağmen kız gibi diyince iyice kafam karıştı yani doktorda kordon falanda olabilir dedi cidden kafayı yicemmm 😂😂