bende ankara bilkent şehir hastanesinde yaptırdım.10 gün oldu sonucum hala çıkmadı. o kadar iyi anlıyorum ki sizi. umarım hepimiz iyi sonuçlar alırsınız. devlet hastanelerinde sonuç çıkması 1 ayı geçer dediler ben o yüzden örnek aldırıp dışarta bir laboratuara verdim. 2-3 hafta içinde çıkacak inş.