Ben dün fetal dna testi yaptırdım ankarada yaşıyorum yapan anneler bu süreç nasıl geçti doğruluk oranı yüksek diyorlar doğrumu yardımcı olursanız sevinirim ikili tarama sonucum güzel çıktı 3 tarama düşük risk çokta yüksek riskte değildi doktorum sınırda dedi fetal önerdi yaptırdım dün dua edin güzel sonuçlar alim kızlar 🤲🤗🥺