busra34__ 37+3 oldum 36+5 den beri bekliyorum yok 36.haftadan itibaren sancı başladı açılma yok diye acil sancıyı durdurdu tekrar başladı gittim bu sefer randevu alıp doktora gittim açılma yeni başlamış 1 cm fazla uzun sürmez dedi tam 37 hafta olduğumda 3 gün önce yani ağrın artarsa acile gel demişti bide herhalde sancılar başladığı zaman durdurdular ya doktor bu yüzden bebek kendini geri çekmiş olabilir dedi engellendi diye stres olmuştur bilmiyorum dedim valla günlük yürüyüş yapıyorum zaten extra açılmayı hızlandıran hareketler bakıyorum internetten onları yapıyorum sıcak duş alıyorum mesela şimdiye kadar duşta rahatsız olmazdım dün ilk defa duş alırken çok rahatsız oldum ondan sonra ağrım hiç kesilmedi öyle abartı yok ama var yani birazcık artmış gibi valla düşün eşim de o kadar git gelden sonra bence biz bi 10 sene düşünmeyelim diyor al benden de o kadar yani 🤣 rabbim herkesin yardımcısı olsun bacım vallahi çok zor ben perişan oldum artık açılma devam etmedi diye çevrem sezeryan olursun diyor doktor da şaşırdı neden hiç ilerleme olmadı inan dedim bilmiyorum bakalım ne olacak valla eskiden sezeryana karşıydım şuan tek istediğim bebeğim sağlıkla gelsin nasıl geliyorsa gelsin