winnie_the_pooh kesinlikle demeyen 19 yaşımda evlendim ve hemen hamile kaldım o çatalda o kadar zorlandım ki 13 saat de doğurdum kızımı ve o an rabbim bi daha tövbe çocuk istemiyorum olmayanlara ver dedim nasıl içten dua ettiysem hayat bu işte bizlere sınav loğusayken aldatıldım kaynanamın olayı bana bakmaya geldi ben ona baktım eşim muhendis di iş aldım proje dedi yurt dışına gitti bir yığın sorunlar kızım bi yaşına gelmeden boşandım daha 21 yaşındaydım çalıştım kızıma baktım ailemin yanındaydım anneme evini aldım çoğuma bakıyordu sonuçda ben sinama sektöründe kamera arkasında iş buldum 2009 da askeri ücretin 1.5 katı haftalık alıyordum neyde böyle 10 yıl kızıma odaklandım 31 yaşımda hayatıma biri girdi 2 yıl görüştük sonra evlendik şuan 38 yaşındayım evlendiğimiz günden beri çocuk deniyoruz tüp bebekle şuan 10 haftalık gebeyim allah tamamına erdirsin inş 🙏🏻 9 opu 6 tranfer oldum ve sevdiğim adama gerçekten hak eden insana evlat verememk çok koydumuştu bana bu hayat sınav bizlere hiç bu kadar zor olacağını düşünmemiştim bazen istemsizce söylenen sözler mühürleniyor sanki neyse çok konuştum sağlıkla büyütün bebebişinizi inş 🙏🏻