Kızlar merhaba
İlişkiden 2.5 gün sonra ertesi gün hapı içtim
Tam gebelik olurmu olmazmı derken yinede plansız oldugu ıcın içmek istedim .
Tabi bu durumu 2 doktora sorarak içmiştim
Bana içebilirsin yumurtlamayı geciktiriyor ama 2.5 gün süre içinde döllenme olduysa da bebeğe bir zararı yok içebilirsin demişlerdi yani onlara güvenerek içtim.ve içmeme rağmen yinede testim pozitif cıktı .
Şu an özel hastanede takipliyim ama birde devlet hastanesindeki doktorlada görüşmek istedim bakalım neler dicek diye ..hcg sonuclarımdan dolayı gitmiştim aslında ..
Herseyı bastan anlattım o devlet doktoruna
Hayatımda böyle bir tavırla yaklaşan doktorla karsılaşmadım resmen azarlayarak konuştu benimle ..ertesi gün hapınıda söyledim
bana kendi doktorun bir sorun olmaz bebeğe diyorsa ben tersini söylüyorum sorun olacak diyorum dedi
Ama ben 2 doktora birden sordum dedim
Onlar öyle diyorsa beni ilgilendirmez benim için bir sorun dedi .
Hcg değerlerimde 1.gün 152
2.gün 370 cıktı normalde özeldeki doktorum artış iyi gidiyor demişti
Ama devlet doktoru bunlara bile dediki bu artış bile riskli benim için sınırda ve sorun olacak bir değerde dedi .
O kadar kötü hissettim ki anlatamam .aptalca azarladı beni .hiç sorularıma düzgün cevap vermedi .ilk defa gitmiştim adam yerine koymuyorlar .
Bu ertesi gün hapıyla hamile kalan arkadaşlar varmı bilgilendirirse çok sevinirim ♥️