ozge1010mert ben hamileliğimi öğrendiğimden beri Zercan hanıma gittim, ben memnun kaldım, tüm sorularıma cevap verdi herşeyi detaylı açıkladı, ben fazla araştıran pipirikli biriyim takıldığım tek nokta şu olmuştu, muayene de kan tahlili yapmadan vitamin verdi, ben çok yoruluyorum hiç halim yok dediğimde hamilelikte normal demişti, sonra ben rahatsızlandım enfeksiyon kapmışım 3 gün yatış yaptım, o zaman Zercan hanım iç hastalıklarına yönlendirmişti, vitaminlerime bakmak akıllarına gelmedi, ben kendim b12 d vit vs baktırdım, çok düşük çıkmıştı ondan hemen yoruluyormuş mesela buna dikkat etmedi, zercan hanımın geçen gün oğlu vefat ettiği için bir süre çalışmayacağını düşünerek yeni dr arayışına girdim bende