Ya ramazandan 7-8 gün önce grip oldum sağlık ocağı bişet vermedi. grip belirtileri gitti ama burun tıkanıklığım kalmıştı artık ciddi anlamda nefes alamıyordum ağlıyordum en son acile gittim 2 serum taktı ilaç vermedi. Tam bitti derken 2 gğn önce tekrar başladı cidden geceleri ağzım açık uyumaktan dudaklarım şişiyor yıldımmm artık gebeliğe bağlıyorum bunu aceba ondan dolayı olabilir mi