angelmother Kızlar iki gündür deli gibi öksürüyorum grip oldum burnum akıyor kusuyorum ama çok fazla öksürüyorum ve artık her öksürdüğümde küçük küçük idrar kaçırıyorum bu şekilde rahatsızlanıp gebeliğinde sıkıntı yaşayan oldu mu 15 haftadayım
daisymom_99 angelmother Çok geçmiş olsun 🌸 🙏🏻🥺ben 25. Haftamda başladı öksürük aynı senin gibi idrar kaçırma olyodu her dakika banyo yaptm karnıma kramp giriyordu artk öksürmekten ve öksürdğkçe kusuyordum antibiyotik ve öksürk şurubu kullandım şuan 29 haftalığım hâlada hafif öksürk var ve kusuyorum kusma yanı bnde kalıcı oldu resmen bir sıkntı yaşamadım çok şükür mutlaka doktora git ama ben başta gitmedim çok pişman oldum