Kızlar 23 Şubat da ovitrelle iğne vuruldum bugün Dpo 11 testlerim pozitif çıkıyor normalde 12 günden sonrası önemli deniliyor çatlatma iğnesi için yani bi günde test tamamen silikleşir mi onu merak ediyorum bide test ilk yaptığımda silikken sonradan eve döndüğümde bu şekilde pozitif gördüm ne düşünüyorsunuz 