ah seni o kadar iyi anlıyorum ki. ne zaman geçecek diye diye ağlardım kusarken. acaba bebek de beslenebiliyor mu diye de ayrı bir korku yaşarken vücuda daha da stres yükleniyordu. doktorum bana bulantı ilacı bile yazmadı. 20. haftaya kadar bebeğin senden aldığı bir şey yok alsa bile minimum, sen hayatta kal yeter, dayan diye diye 20. haftayı tam da devirdikten sonra geçti. az sabır…🥹