Kızlarr hamileliğimin başından beri bana bir gerginliik, asabilik biraz da gaddarlık yüklendi. Eskiden çok güldüğüm filmleri, videoları açıyorum mimik kıpırdamıyor. Normalde ben her şeye çok gülen aşırı sakin ve duygusal biriydim bir anda değişti. Aslında hayatım boyunca annemin bana davrandığı gibi baskın bir anne olmamaya kendime söz verdim. Umarım hayalimdeki gibi eğlenceli, arkadaş gibi bir anne olurum.
Bu arada bebişimin cinsiyeti; kız. İnşallah şu anki karakterime çekmez🥲😅 Sizde olumlu veya olumsuz olarak neler değişti?? 💬