Zs3450 hollyymollyy bence hissediyor insan 13. Haftaya kadar doktorum kıza benziyor dedi ama içimden hep erkek geçti kız olduğunu hiç düşünmedim erkek kız tabiki farketmezdi ilk çocuğumuz zaten ama içime hep erkek doğdu nedense 15. Haftada gittik erkek çıktı 😍🌸
jalepone hollyymollyy evet öyle oluyor bende kız hissettim sonra hoca da kız dedi 15. Haftada da erkek deyince biz baya yıkıldık çünkü alışıyor insan aslında başta böyle şu olsun bu olsun isteği yoktu 😊
1cey hollyymollyy bende bu Hürrem şansıyla erkek hissediyorum 😅 umarım sağlıklı olur gönlünüzdeki olur. Hisleriniz normalde de kuvvetliyse olabilir bence
Nihan94 hollyymollyy Ben hamile olduğumu öğrendiğimde rüya görmüştüm. Ben hissetmiştim. Çoğu kişi erkek derken ben içten içe kız olacağını biliyordum💕