revsnnnn aldırmayacaksam yaptırmaya gerek yok, düşüncesi kesinlikle yanlış. Bebekteki noksanlık doğum şekline karar vermek, doğumda gelişebilecek komplikasyonlara hazırlıklı olmak için vs kesinlikle bilinmesi gerekiyormuş. Aynı sebepten gerekli alandan doktorların da doğumda olması gerekebilir, hem kendi canınızı hem bebeğinkini riske atmayın lütfen. Ve burda bunu BİLDİREREK çok doğru bir şeymiş gibi insanları yanlış etkilemeyin.