sym_yc sevcankutlu ven 23 te ilk girdim 28 de çıktım 😂😂 yani 28. Haftaya kadar bakılabilir ikiz olduğu için çok zorlandı doktorum
mervekalkann Kesinlikle 22. 21+2 de gittim bebek biraz daha büyüsün öyle gel dedi yarın gidiyorum 22. Haftama giriyorum. O şekilde bakacak. Çok küçük olduğunda da göremiyorlar ileride bir daha çağırıyorlar sürekli gidip gelmemek için 22 ideal.
sevcankutlu Ya ben 24.hafta da gitsem olur mu acaba? Yoksa 1 hafta erken 23.haftada mı gitsem. 1 haftada bebek ne kadar büyüyebilir ki acaba? Bebek büyüdükçe de detaylı ultrason bakılması zor oluyormuş
amphitrittee sevcankutlu ben 19.haftada girdim ama 20-21 de kalp gelişimine bakılacak kıvama geliyormuş. O yuzden 2.kez girmiştim net 22 de