ayisigimmm 4 gun once dpo 11 dim test yaptim negatif cikti aşırı kasık ağrılarım ve göğüs hassasiyetim var regl olmadım şuan dpo 15 dün test yaptım yine negatif çıktı sizce pozitif çıkma ihtimali var mı. Regl ağrısı gibi de değil kasık batmalarım anlamadım