8 aylık bebişim beni acaba ablası olarak falan mı görüyor😂 Yanımda yatırmaya alıştırmadım, kucağa da alıştırmadım şimdi bi sarılmak istesem sıkılıyor hemen çırpınıyor mızmızlanıyor. Bi annemmm deyip sarılsın isterim hani erkek bebekler anneye düşkün olurdu kandırdılar mı beniiiii. Anneanneye, babaya çok gülüyor benim yüzüme bakıyor gülmüyor. Biri bebeğime onun annesi olduğumu hatırlatabilir mi çok can sıkıcı da😂