prs_99100
dilekmom6
Evliliğim boyunca hiç korunmadık çünkü ilk başlarda çocuğumuz hemen olmadı gerek duymadık istiyorduk çünkü şimdi ise prezervatif kullandık bir kaç kere ama alışık olmadığımız için istemedik sürekli onu kullanmak, geri çekilme ile korunduk. Bu bir korunma yöntemi değil biliyorum ama ben hap kullanmak istemedim. Bilmiyorum hamilemiyim değilmiyim ama korkuyorum şuanda bebeğim çok küçük uyuyamıyorum bile düşünmekten . Bu arada adet olmadan öncesinde korunmasız içe boşalma oldu ama adet oldum . Bilemiyorum tekrar test vereceğim