@saricivciv_ 32. Haftamda ilk hissettim kasılmaları 4-5 gün yatış verdiler bir santim açıklığım vardı size verdikleri ilaçların tüm dozlarını verdiler sancılar nstde azalınca geri gönderdiler eve 34. Haftamda tekrar aynı şekilde bir hafta yattım açılmam üç santime çıkmıştı sancılarımda düzenli bi şekilde devam ediyodu ilaç tedavisi falan daha yapamayız dediler tüm dozları aldığım için kendi akışına göre bırakıcaz dediler nstde hep aynı düzeyde aynı şekilde sancım çıkıp hiç açılmam olmayınca tekrar eve gönderdiler tam 36. Haftamdayım şuan ve kontrolüm vardı bugün yine sancı çıktı aynı şekilde düzenli doktorum artık doğuma kadar böyle olucağını ama aktif doğum düzeyinde olmadığımı söyledi çünkü açılmam daha ilerlemiyo ağrı hiç hissetmiyorum sadece nstde kasılmalar geldiğini hissediyorum hala bi gelişme yok bebek baskı falanda yapıyo ama doktor 38-40 haftayı görürsün dedi bakalım