mlikeglster snycl merhaba canım ben 2025 Ocak ayında normal doğum yaptım sürecim çok güzel geçti memnun kaldım temmuz sonu 2. Doğumum olacak inşallah yine konakta :)
birecos 2021 de normal dogum diye baslayan surecim 4-5 saat sunu sanci aldiktan sonra bebek mekanyumunu yaptigi icin sezeryana alindim