Sengulkrgz Aysedgrlikrkmz benimde riskli durumum yoktu 11 haftalikken 10 saatlik yol cektim geri donusum 18 haftadaydi yine ayni yolu cektim bir sey olmadi...Molalarda hep gezindim...
Aysedgrlikrkmz Didemocak aynen canım yaaa kadın doğumcu olmayınca dişimi sıkıp oturacam en yakın kadın doğumcu araçla iki saatlik mesafede 😔
Didemocak Aysedgrlikrkmz iyi Allah'tan iki saatlik ama sen yinede doktorun ne diyorsa onu yap canım çünkü sorun olur bir şey olur bende tatile gitmek istiyorum doktoruma danisacagim uçak basınçtan dolayı doktorum izin vermedi otobüse ikna edeceğim 4 aylık olduğum için inş yasaklamaz 6 dan sonrasını yasaklıyor Muş ama yine doktor bizden daha iyi bilir diyorum ben😁😁
Nurrevren Aysedgrlikrkmz kesinlikle cikma net hiçbirşeyim yoktu yoldan sonra kanama başladı bide doktor yok diyosun
B-P-R Aysedgrlikrkmz 4 saatlikten Bişey Olmaz ki Dua Et Hayırlısıyla Hiç bişey olmaz Dikatli Olman Yetiyor☺️
Mucizeemm Aysedgrlikrkmz hamileogimi bilmediğim zaman iki uçak bi otobüs yolculuğu yaptım şükür bisey olmadı
Polo Aysedgrlikrkmz yani yapacağın yolculuğa bağlı Ben baya yaptım ama hep uçakla gidip geldim Ee onun dışında, ist da yaşıorm ve eşimle her izninde çıkıorz. Sabahtan geceye kadar , çoğunluk arabada ordan oraya ordan oraya 😀 Yani bilemedim
Semuss Aysedgrlikrkmz sürekli yolculukla geçecek bide benim . Nisanda tekrar gideceğim 😀 siz nereye gidiyorsunuz doktor olmayan 😦
Semuss Aysedgrlikrkmz valla bilmiyorum canım . Gitmeden doktoruna git o bakıyor zaten sakıncan yok derse gidersin ben sordum sakınca yok gidebilirsin dedi
Symgmnr 9 haftalıkken doktorum bana yasak ama sen bilirsin demişti çıkmam gereken bir yolculuktu. 11 haftalıkken döndüm. Aktarmalı uçuşum vardı memlekete gittim geldim çok şükür sorun olmadı 🙏
Bugurluu Aysedgrlikrkmz bence çok fazla didiklemeyin Rabbime bırakın ve bu kadar üstüne düşmeyin. Ben Hakkâri de ilçedeyim üstelik doktor bile yok çok şükür hamileliğim boyunca memlekete de gittim tatile de 🙏🏻 Aklına kötü şeyler getirme
Mervednr Aysedgrlikrkmz ben 8 saatlik bi yolculuk yaptım molalarda bol bol yürüdüm koltukta bel ağrısı çok fazla oluyo sadece bunlar oldu bende