İlk trimesterde hiç mide bulantısı yaşamadım sabah kusmalarım falan olmadı şanslıydım ama şuan 25+2 oldum her akşam midem bulanıyor neredeyse. Prizim mide bulantısı ilacı verdiler pek içmek istemiyorum doktorumda normal olabilir dedi sık sık bulanıyor ilk zamanlar olmayan bulantı şimdi mi olacaktı geçer mi geçerse ne zaman geçer 😢 üzerine bir de kasık ağrıları eklendi tahlillerim temiz çıktı çok şükür ikinci trimesteri hiç böyle hayal etmemiştim