ennice Tahmini doğum tarihi mayıs sonu arkadaşlar nasıl kıyafetler almayım bebeğime bir fikir verin alışverişe başlayacağım fikir verir misiniz 🫶🏻🙏
gzmnrhal ennice suan 6 haziran doğumum çitçıtlı badi aldım 10 ar tane 0-1 aylik 0-3 aylik 0-6 aylik hastane cikisi gbi takimlar var hediye 4 adet ince yeter bence bide normal alt üst takim aldim 3-6 ay 6 adet gerisini ucuz buldukcs aliyorum elime ne gecerse ebebkte fln yazliklar tek tuk kalmisti hep eski etiket fiyatina buldum kıslıklarin arasina iyi bak bisiler cikar 😁
semahayall ennice ben ben ben 😅 2. Çocuğum benim , ilki de temmuz sonu doğmuştu , birkaç tane hastane çıkışı alacağım , onun dışında yaz boyu çıtçıtlı body ile geçer , tabi benim yaşadığım yer sıcak ötesi , yaşadığınız yere göre de değişir
gzmnrhal sedefkumsal 27 +1 şuan normalde 12 haziran doğumda detaylida tahmini dogum tarihim 6 haziran bakalim hangisi dogru