Bu haftalarda normal mi acaba bende 14 haftalığım geçenlerde kahverengi kanama geldi sonra bir Seyehat sonrası ufak bir kanamam oldu iki gün ama sadece iki kere yani günde bir kere ufak kanama hemen ertesi gün doktora gittim çok şükür bir soru. Yokmuş herhangi bir ihtimale karşı progestan başladık bir kutu kullanacaksın ama yorgunluktan olmuş dinlen dedi. Böyle kanama durumlarının sürekli devam etmesi tehlikeli oluyormuş hani adet olur gibi olursa sıkıntı olabilirmiş