Kızlar bugün kontrole gittim çok şükür bebeğimin kalp atışını duyduk. Ama ben 8 aralıkta yeni ölü doğum yaptım bebeğimin kalbinde ve midesinde ağır anomaliler vardı ve gebeliğim sonlandı. Bugün doktora anlattım fetal dna yaptırmamı istedi zaten devlet hastanesine gidiyorum ama fetal testi yaptıracak gücümüz yok malesef ve zaten dediğim gibi yeni doğum yaptım sonra korunduğumuz halde hamile kalmışım gerçekten çok büyük süpriz oldu bize ikili test ve detaylı ultrason yaptırabilirim sadece lütfen bana dua eder misiniz rabbim hiçkimseye evlat acısı yaşatmasın gerçekten bu korkuyla nasıl devam edicem hiç bilmiyorum 🤲🏻🥹🥹😞😞