Purpura26 kizinaasikanne Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah her şey rahatça olur geçer gider ❤️ bir şey merak ediyorum da. İlk gebeliğinde sezeryan mı oldu eğer öyleyse ikinciyi kaç haftalıkken plandadı doktor?
kizinaasikanne Purpura26 çok teşekkür ederim ☺️ ilk gebeliğim zorunlu sezaryendi benim sağlığım elvermediği için 36+2 de gerçekleşti aradan 3 sene geçti şu an da 38+3’üm
Purpura26 kizinaasikanne Benim de ilki sezaryandı şuan ikinciyi istiyorum da demek ki 38 hafta civarı alıyorlar. Teşekkür ederim cevap için ❤️