Göbek deliğim iyice dışarı çıktı görüntü olarak ve içten şanki dışarıya iyice çıkacakmış gibi sızlıyor kenarlarında da damar gibi morluk gibi bir şey var öyle inanılmaz bir ağrısı yok ama dediğim gibi içerden yanma hissediyorum bu neden olur normal mi 23 haftalığim