Ben gebelik için kan testi verdiğimde tiroidim yükseldiğini öğrendim. Yükseldiğini bilmediğim için beta negatif çıktı Doğal olarak. 4 aydır alerji ilacı kullandığım için büyük ihtimal yükselmiş 4.57 olmuş. 4 Ay önce 2.7 diydi. İlaçtan dolayı yükselen var mı. Hiç bilgim yok bu konuda