Ozeeer bende 4 buçuk ay oldu doğum yapalı daha olmadım adet 2 aylıkken gitmiştim kendi doktoruma devlet hastanesinde bana bayramdan sonra gel takalım dedi sezeryan yaptım doğumu sütün korur adeti dedi o yüzden adet olunca gel falan demedi bu durum 1 2 sene bile olabilir yani o kadar süre nasıl bekleyelim insan tedirgin oluyor hamilemiyim diye ben baktırmıştım hatta ultrason da gebelik var mı diye sağlık ocağında da takılmıyor ben sordum bizimkine