Kızlarrr size bir şey sormak istiyorum aslında hep weevel gibi monitörlü bir kamera alma fikrindeydim. Sonrasında xiaomi de görüntü kalitesi vs tablete bağlar kullanırım diye düşündüm ama sanırım xiaomi yi her gittiğim evde yeniden cihazı sıfırlayıp wifi ye bağlamam gerekiyormuş bir yorumda bu şekilde yazıyordu. Her annemgile gittiğimde bunu yapacaksam ohoo pratik olmaz. Xiaomi kullananlar bi aydınlatabilirler miii🙏🏻😄