Merhaba kizlar şuan 30 haftalıgım bugün doktora gittim 1200 kg artik her hafta kontrole gidiyorum. 12 gün geriden geliyor ultrasonda 28+2 gösteriyor. Doktorum 34 kadar durursa rahat ederiz dedi. Her hafta 100 gr alıyor cok almıyor ama alması suanlık iyi aldığı sürece gittigi kadar gideriz diyor. 32 haftada ciğer gelistirici vurulcaz. Sorum şu ki ilerleyen haftalarda kilo alimi iyi olur mu ve bu şekilde olupta 38 haftaları gören var mı. Gelişimi durucak diyede çok korkuyorum. Dualarınızda bekliyorum inşallah erkenden doğum olmaz 🤲