Kızçeler selam yumurtlama 23 Şubat gecesi akıntım oldu 19,23,24 Şubat değerlendirdik yazmıştım 24 sabahı kasık ağrısı oldu tahminen çatladı yumurtam neyse normalde 2 gün sürerdi en fazla bu ağrı sol kaşığım hep ağrıyor Dpo 4 de belde şimşek çakması oldu Dpo 6-7-8 de biraz kasıklarım biraz daha hafif ağrıdı çok değil ama yerleşme mi bilmiyorum fakat Dpo 6’da sabah siyah iç çamaşarım işedim gibi su aktı bir sürü bugün Dpo 9 sabah test yaptım anlamadım bişey çıkmadı bugün de sağ sol kasık ağrıyor batıyor gibi hafif sancılı batma gibi kramp ya da batma tarif edemedim dün Dpo 8 de ve 6-7 de adet olacak gibi hafif bastırdı ama bişey olmadı bat 9-10 Mart gibi… Dpo 8 de sivilce çıktı bir günde kayboldu… Adete 4-5 gün var geceden sonra Dpo 10 olucam ama bugün testte çıkmadı awox test ama kılavuzda 25 mıu diyor adet gecikmesi beklemek lazım diyor yani ama erken test ti anlayamadım chat gbt ve gemini henüz hcg beklenen yükseklikte değildir dedi neyse sürekli iştahsızdım 2-3 gündür az önce biraz tuzlu çubuk yedim… alt sol sağ kasık biri ağrıyor diğeri ağrımıyor sonra diğeri ağrıyor öbürü ağrımıyor göğüslerim dokununca ucu acıyor tek gerçekten kafam çok karışık yumurtlama sonrası ilk defa geçmeyen ağrılarım oldu yardımcı olabilir misiniz çok sevinirim