Kizkar bebelac gold kullanıyorduk öyle asiri rahatsız etmedi bebegimi biraz gazi oluyor arada, onu kullanıyoruz uzun zamandır ama bir yakınım evolvia mama verdi bi deniyim dedim belki daha az gaz yapar diye. Bebegim normalde de kusuyor ama beslenme aralığını sık tutarsam kusardi normalde. Bugun evolvia kullandım fiskirarak kustu birkac kez. Bebelacta kusacaksa bir kez azicik kusardi ama bu yeni mamada tek ogunde iki uc kez çıkardı yedigini. Boyle bisey yasayan var mi? Sizce mama degistigi icin mi boyke tepki verdi vucudu?