ulfis08 ilk hamileliğimde çatlağım çok az olmuştu. Yok denilecek kadar azdı. İlk 4-5 ay yoğun nemlendirici vücut kremleri kullanmıştım neutrogena falan. Sonrasında geceleri lierac kullandım gündüzleri ise hindistan cevizi yağı badem yağı faln elime hangi yağ geçtiyse ondan sürdüm gün içinde de arada bir yoğun nemlendirici sürmeye devam ettim. Önemli olan nemini kaybetmemesi.. bi ara bio oil de denedim ama pek hoşuma gitmemişti, gerginliği almıyordu yani. Şimdi 2. Hamileliğim yine aynı taktikle devam 😂