burcinakbas 1 kere kimyasal gebelik geçirdim,2 yıldır çocuk istiyorum ancak olmuyor Progestoron 0.1 çıktı bugün doktorum yumurtlamıyorsun dedi 3.5 cm de kistim var önemli değil dedi bugün inofolic verdi aranızda böyle olup hamile kalan var mı