saricivciv_ ikiprensannesii_ 100 bile gordum ben suan cok korkuyorum bebegınız küveze gırdı mı pekı acılmanız varmıydı
ikiprensannesii_ saricivciv_ evet bebeğim 17gun farklı bir şehirde kuveze girdi kendi başına nefes alamiyodu
aselinannesi38_ busra4646 50 ve üzeri düzenli olursa 3 tane arka arkaya kubbe gibi doğum sancısı oluyor canım
saricivciv_ ikiprensannesii_ çok zor olmuştur tek sancı cıktı dıye mı doğum yaptınız yoksa suyunuz mu geldi acılmamı vardı
ikiprensannesii_ saricivciv_ hayır benimki sezeryandi sancı durmuyodu ve önceki ameliyat yerini inceltiyo diye direk ameliyata aldılar