Ben belki fazla duygusal yaklaşıyorum çok detay düşünüyorum o benim göbeğime bağlı benim yediklerimden yitiyor bana muhtaç ve hep içimde annelik duygusu anaçlık vardır diye düşünüyorum onu Allah yarattı ama benim içimde büyüdü elleri ayakları benim içimde o benim evladım böyle düşüne düşüne annelik duygum artıyor bilmiyorum bi r ben mi böyleyim benimki mi anormal ki😂