12345ddd ben anlamıyorum bu yabancı insanların bebek emzirme sevdasını ,sanki onun memesi altındanmi ne fark varmış da kendini kini seninkiyle kıyaslar gibi bebeği emziriyor ,gördükçe deli oluyorum bu postaları ,yok kaynanam emzirdi yok şu bu insanların akıl sagligindan süphe ediyorum ,sizin yerinizde olsam bir daha asla görüşmezdim kesin bir sınır koyardım.