Kızlar nerdeyse agustostan beri bebiş istediğim için ocean mummy kullanıyordum. 13 haftamdayım bugun doktorum ekstra demir yazdı bana; gyno ferro sanol diye bunun içeriğinde de 500 mg folik asit var yani benim günde alacağım toplam folik asit 900 mg denk gelcek doktorum sorun olmaz dedi ama böyle kullanan var mı? Bu haftalarda folik asit kullanımı gereksiz değil mi :( bu arada folatım en son ; 19.72 cıktı.