Acemiiiii Arkadaşlar nasipse mayıs gibi doğum yapacağım ama sanırım 0-3 ay alışverişini çok abarttım. 10dan fazla uzun kollu takım almışım ama hepsi ince🙄 acaba giydiremeden küçülecek mi hepsi😢 klima falan çalışır diye sadece zıbın almak da içime sinmedi 🥹
Almirolie Acemiiiii çok fazla değiştiriliyor bence gayet yerinde hatta daha fazla bile alacaksınız zamanla
merve588 Acemiiiii benim ilk oglumda cok almisdim ne kadar giydirebildiysem giydirdim simdide ikinci gebelik var kaldırmışdim nasipse oda giyecek o kadar cokduki atmaya veya birine vermeye kıyamadimda o zaman
Acemiiiii flz3576 evet genelde yaz bebekleri hep zıbınla duruyor dediler bana da ama dayanamadım yine de
rumeysa_ttkrky16 3.6 aylık daha uygun oluyo ben genelse o aydan başlıyorum almaya yeni doğan için fazla almadım çünkü hemen 3.6 ya ve sonrasına geçiyorlar
Ruyasekr2089 Acemiiiii benim 6-7 taneydi şimdi 3 tanesi olmuyor bebeğime 30 günlük oldu bebeğim. Bence sizinki ideal
ikinciyesekeranne Acemiiiii normal bence. Bana da herkes az al demişti ama oğlum 3 kilo doğduğu için yenidoğan kıyagetler bile biraz bol gelmişti. Şimdi tekrar gebeyim bunda daha fazla alıcam kısmetse
sarilale123 Acemiiiii Yok öyle düşünmeyin çünkü kusma oluyor çiş falan kaçıyor altını açarken temize bile gelmiş oluyor, çok çok fazla değiştiriliyor bu yüzden üstü. Ben ilk bebeğimde az aldım. Aynı bu dedikleri yüzünden ama sonra anneme birkaç takım daha aldırmıştım