@“aleyflx” Ankara’da yaşıyorum burada muayene oluyorum çok sıkıntı cekıyorum hastane doktor konusunda test ıcın bıle aylar sonrasına kadar dolu olduklarını gördüm şok olmustum. Aynı seyı bende yaşadım kadın hekıme muayene oldum dovmekten beter ettı ağlayarak çıkmıştım hastaneden hıcbır şey demedı gerızekalı ve anlamıyormuşum gıbı davrandı ultrason bıle yapmadı sonra erkek hekıme gıtmeye başladım saha ınsancıl ve gerçekten gıttıgıme degıyor bılgılendırıyor en azından umarım gebelıgın güzel geçer :)