oykuulku ben koyma taraftarıyım, şöyleki olur süt gelmez. Oğlumda sarılık yüzünden yattı, hemşire bizim verdiğmiz mamayı içmiyor süt sağ ama mamada al içsin sarılığı çözüm abuk atsın dedi. Ki doğumdan sonra süt gelmese ben annemle kalacağım . Hastane evime uzak, eşimden al gel desem aracımız yok. anneme nerde akşam vakti eczane bul mama al dyeceğim. Böylede düşünmek gerekiyor