Kızlar bugün 10 haftalık oldum az önce yatıyordum birden hapşurdum kontrol edemedim sonra kasıgıma böyle bir bıçak saplanması gibi feci bir acı girdi 10 saniye sürdü şimdi yok ama korktum baya yaşayan var mı bebekle ilgili sorun olur mu yaşayan var mı ?