bebeksibiri ya lütfen şöyle şeyleri izlemeyin okumayın. Yani bir sorununuz yoksa niye bir şey olsun. Aynı şeyi bende yaptım 2 hafta önce acaba dış gebelik mi bebek var mı yaşıyor mu vs vs doktorum da kızdı. Neden öyle şeyler okuyorsun bakıyorsun doktoruna güven gerisini geç dedi. Dediği gibi baktıkça okudukça insan strese giriyor. Boşverin .