Merhaba bugün doktora gittim 6 hafta 4 günlük ama kalp atışı yok dedi doktor keseyi gördü ve keseye çok büyük dedi 10 gün sonra gel kalp atışıyo yine olmazsa gebeliği sonlandıracağını söyledi sizce kalp atışı duyulurmu 10 güne kadar başına böyle bişey gelen varmı