mom28_ Hürmüz Ayşe katrancı Allah’a havale ettiğim bi doktor onun yüzünden ilk bebeğimizi 24. haftada erken doğum ile kaybettik . Çamlıca erdem hastanesi tam bir ticarethaneye dönüşmüş. bebeğe bi şey olmaz dedikten 6 gün sonra erken doğum yaptım devlet hastanesinden aradığım da orda kalın orası iyi dedi ve bir kere daha ilgilenmedi . kapıda iki saat beklerdik ve en yüksek ücret onundu olsun bebeğimize iyi baksın yeter dedik ama doktor hanım umursamadı ve hep yanlış yönlendirdi ama rabbime havale ettim bebeğim üç gün yaşayabildi sonra kaybettik . naçizane o bayanı tercih etmeyin derim .. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize..