Bugün akşam üzerine doğru saat 5 6 gibi kasığımda kasılma var bı anda saplanıyor anlık gelip gidiyor değişik bir ağrı acı saplanıyor gibi doğum sancısı mi ne ilk hamileligimde böyle hiç ne yalancı sancı nede bu tür şeyler hiç yaşamadım bilmiyorum direk suyum geldi gittim hastanede başlamıştı sancım bunda anlamıyorum ne olabilir biri anlatabilir mi acaba ?