Tugceecikk ya nasıl kürtaj diyolar anlamıyorum rahim kalınlaşması varsa okay rahim içi temizliyolar kürtajda ama kese tüpteyse oraya kürtaj olmuyor ki laparoskopi yapıyorlar. Ya şöyleki her zaman iç kanama tehlikesi var dış gebelikte ve o yüzden hastanede yatırıyorlar ben ilk iki gün yoğun bakım kısmında yatmıştım acil bişey olursa hemşireler daha hızlı müdahala etsinler diye sonra servis kısmına aldılar 10 gün sonunda 967 betayla çıkış yaptım. Doktor gelip de bak seni çıkarıyoruz ama riskin devam ediyor aslında biraz daha kalman lazım herhangi bir durumda acil şekilde buraya geliceksen seni çıkarırım yoksa çıkış yapmam demişti. Çünkü beta 10 bile olsa tüpün patlama ihtimali hala devam ediyormuş.