Merhabalar daha önce iki düşügüm var şuan 6 haftalık hamileyim sürekli kaygıdayım Allah korusun kalbi mi durdu diyorum arkadaşımın 9 haftalıkken durmuş ya bende öyle olursam diyorum ya herşeyi düşünüyorum elimde değil ne yapmam gerek siz nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla