Merhabalar, tüp bebekle olan bebişlerinizde SAT ile uyumlu mu bebeklerinizin gelişimi ? Normalde 25+6 olmalıydı ama bu hafta ilk defa 23+6 larda falan ölçüldü. Perinatologta baktı. Kan akımında sorun görmedi. 2 hafta sonra tekrar görelim dedi ama tabi o kaygı yerleşti.
Fetal dna yaptırdık, sorun yok. Detaylıda da biraz küçük görmüşüm ben dedi. Detaylıda da sorun yoktu.
Akşamları çok birşey yiyemiyorum kusuyorum zorlarsam. Bu yüzden olabilir mi ? Başına gelen, gebeliği sağlıkla devam eden, bebişini sağlıkla kucağına alanların yorumlarına ihtiyacım var 🙏🩷